کد خبر: 1217183
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
سردار قریشی خبر داد
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اعلام اینکه جشنواره رهاورد سرزمین نور در سطح استان‌ها انجام شده و ۱۷اسفند جشنواره کشوری این رهاورد در بخش‌های مختلف در اهواز برگزار خواهد شد، از رشد ۵/۲ برابری استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور خبر داد. 

جوان آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اعلام اینکه جشنواره رهاورد سرزمین نور در سطح استان‌ها انجام شده و ۱۷اسفند جشنواره کشوری این رهاورد در بخش‌های مختلف در اهواز برگزار خواهد شد، از رشد ۵/۲ برابری استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور خبر داد. 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدقاسم قریشی در نشست خبری راهیان نور قرارگاه مرکزی سپاه و بسیج، با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند مجاهدت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را کمرنگ کنند، گفت: هشت سال دفاع مقدس برای دشمنان ما یک کارنامه خفت‌بار و سیاه را رقم زد، حامیان غربی و شرقی صدام، در جریان جنگ تحمیلی به واسطه تجهیزات شیمیایی و غیرمجازی که در اختیار ارتش بعث قرار می‌دادند، روسیاه شدند. جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن کاملاً به اقتدار ایران اسلامی پی برده و آن را درک کرده است، تصریح کرد: امروز حتی مجاهدین یمنی هم با دستان خالی در مقابل امریکا و انگلیس ایستاده‌اند و از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند. 
وی افزود: قاطبه ملت ایران اعم از مرد و زن و پیر و جوان، احترام و ارادت ویژه‌ای نسبت به شهدا دارند. 
سردار قریشی با اشاره به صحنه‌های زیبای خلق‌شده در اردو‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس از ارتباط معنوی نوجوانان و جوانان با شهدا گفت: به فضل الهی شاهد هستیم که هم استقبال مردم و جوانان از اردو‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان‌های خوزستان، آذربایجان‌غربی و کرمانشاه بسیار بالاست و هم مردم پذیرایی گرمی را از زائران اردو‌های راهیان نور انجام می‌دهند. 
سردار قریشی در بخش دیگری از سخنان خود، از اجرای ۲۴جشنواره رهاورد سرزمین‌نور در سطح استان‌ها خبر داد و گفت: جشنواره کشوری رهاورد سرزمین نور در روز ۱۷اسفند به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد. جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: اولویت ما برای اعزام‌های اردو‌های راهیان، قشر دانشجویان و دانش‌آموزان هستند. 
وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس، سرشار از اتفاقات و رویداد‌های بزرگ، تاریخی و حماسی است، گفت: در دفاع مقدس، فرماندهان لشکر‌ها جلوتر از نیرو‌ها حرکت می‌کردند، در حالی که در جنگ‌های کلاسیک، فرماندهان در پشت جبهه حضور دارند و جنگ را هدایت می‌کنند. در ادامه این نشست، سردار «سوری» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با افزایش ۲۷۰هزار نفری اعزام‌ها، شاهد رشد ۵/۲ برابری استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته هستیم. 
وی با اشاره به به‌کارگیری ۲۰هزار خادم، ۱۰هزار راوی و ۵هزار مبلغ در اردو‌های راهیان نور امسال گفت: موضوع «توسعه شبکه خادمین راهیان نور» یک مقوله جدی در حوزه برگزاری اردو‌های راهیان نور است و باید تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کنیم. 
دبیر قرارگاه راهیان نور مرکزی سپاه و بسیج گفت: ما همچنین توانسته‌ایم دوره‌های مختلف توانمندسازی را برگزار کنیم که با بازخورد بسیار مناسبی نیز همراه بوده است. سوری اضافه کرد: ما برای آنکه بتوانیم بعد از پایان اردو‌های راهیان نور، ارتباط خود را با زائران حفظ کنیم، برگزاری برنامه‌هایی نظیر «از مقتل تا مدفن» و «پنج‌شنبه‌های شهدایی» را در دستور کار داریم. وی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم ۱۶۰هزار اردوی خانوادگی را در مناطق عملیاتی راهیان نور برگزار کنیم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ما در اعزام‌های راهیان نور، برگزاری اردو‌های خانوادگی با خودرو‌های شخصی است. 
دبیر قرارگاه راهیان نور مرکزی سپاه و بسیج در پایان گفت: امسال یکی از برنامه‌های اصلی ما، تلفیق راهیان نور و پیشرفت بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد.

برچسب ها: راهیان نور ، سپاه ، بسیج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار